.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر یاران احمدی نژاد از بازگشت حتمی او به قدرت
وحید یامین پور: هیچ کس نمی تواند راه بازگشت احمدی نژاد به عرصه خدمت را سد کند
شمال نیوز: از نظر من در عین اینکه دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی دنبال نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است.

وحید یامین پور در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار درقم با بیان اینکه نیروی های انقلاب اسلامی از اختلاف لطمه دیده اند، گفت: در حال حاضر دشمنان بزرگی داریم و فرصتی برای طرح اختلافات وجود ندارد، بلکه باید یکدیگر را تقویت کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، با اشاره به اینکه عده ای برای نابود کردن احمدی نژاد، زمین بازی تعریف کردند، اظهار کرد: دکتر احمدی نژاد، ذخیره نظام و انقلاب است و بنده ایشان را سرباز ولایت می دانم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه از نظر من در عین حال دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی دنبال نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است.

دکتر وحید یامین پور با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند راه بازگشت احمدی نژاد به صحنه خدمت را سد کند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی های مخالفان دولت های نهم و دهم، محمود احمدی نژاد همین امروز نیز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر اخیر غلامعلی خداد عادل مبنی بر اینکه فتنه و انحراف خط قرمز ائتلاف اصولگرایان است، گفت: بنده به صورت مستقل کاندیدا شده ام. خط قرمز بنده نیز فتنه و انحراف است اما باید معلوم کرد مصادیق فتنه و انحراف چیست؟ اگر منظور آقای حداد عادل از انحراف، دکتر احمدی نژاد است، باید از ایشان استنطاق کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با بیان اینکه احمدی نژاد هر گاه همگام با شاخص ها قدم بردارد، مالک اشتر است و پرچم در دست اوست، اظهار کرد: امروز کسانی که روزگاری هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش لقب دادند به او سجده می کنند و در باطل خود متحدند، در چنین شرایطی نیروهای انقلاب نمی توانند متفرق باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجید 24 بهمن 1394
با سلام
آقای یامین پور برای شما که بد نشد معلومه که علوم ساسی نخوانده ای
متاسفم ازاین که حس ارتباط با قدرت آنقدر شما را کوته فکر کرد که صحبت از بازگشت یک دیوانه به قدرت می کنی
واقعا تاسف می خورم که امثال شما در این مملکت چشمانتان را به اقتصاد مریض که حاصل تفکر احمدی نژاد و یاران او است را بسته اید
معلوم است که خیلی متو=مول هستید
در اجتماع زندگی نکردی فقط در دانشگاه امام صادق تردد داری و بس
دنیا دیده نیستی
هر زمان که به سن تکلیف سیاسی رسیده ای و به درک و شعور اجتماعی خود تلنگر زده ای در خصوص مسائل مملکتی و قدرت اظهار نظر کنید
پاسخ ها به این نظر
امیر 24 بهمن 1394
از ادبیاتت معلومه که ........................ ........... تویی که نمیدونی اقتصاد چی هست. مطمئنم از دیپلم بیشتر نداری و دانشگاه امام صادق البته که جای تو نیست بلکه جای نخبگان و تصمیم گیرندگان کشور است. پس بهتره چرخی تو سایتها بزنی و بری سر جالیز به کشاورزیت برسی چون با وجود .............. مثل تو کشاورزی مازندران دچار نابودی شد. باریکلا
عمار 24 بهمن 1394
یامین پور جان چیه دیگه بهت اجرا نمیدن زدی به سیم آخر؟
نا شناس 24 بهمن 1394
دوران ریاست احمدی نژاد بیشترین اختلاس و انحراف در بین اطرافیان احمدی نژاد و وزرایش همچنین توهین به بخش عظیم از مردم که به ایشان رای نداده اند. پشت کردن به مسوولیت به مدت 11 روز که به صورت غیر مستقیم سرپیچی از اراده ی مقام معظم رهبری و مردم باشد و موارد زیاد دیگر.......... سوال این است که ایا ایشان مجددا صلاحیت برای ریاست جمهوری دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک کتابدار 24 بهمن 1394
تو یکی دیگه ساکت شو !! همه دیگه از چپاولها و غارتهای ......و ............ و ............... (.....................) ، تو دوره احمدی نژاد تو نهاد کتابخانه های عمومی خبر دارن !!! اگه دوست داشتی کد بدم بهت تا دستت بیاد چه فساد و غارتی کردن ...................... تو دولت پاکدست ذخیره انقلاب!!!! هر چند در مقابل فسادهای دیگه اون دولت این ارقام چیزی نیست!!! احدی نپاد ذخیره انقلاب!!؟ به ذخیره سازیتون ادامه بدید
سرباز 24 بهمن 1394
خدا کنه زودتر برگرده تا مدیران ومعاونانش که تبهر خاصی در اختلاس ورانت دارن به مملکت سروسامون بدن البته ما هم دلمون تنگ شده بخاطر اون توهمات
اقای احمدی نژاد به زباله دان تاریخ رفتن
امید 24 بهمن 1394
باسلام و ارزوی سربلندی برای همه ایرانیان سرفراز و تمدن ساز باید صبر و تحملمان رو بالا ببریم باید منطقی نگریست و منطقی اظهار نظر کرد همه دولتها هم رشد داشتند و خدمت کردند و هم خطا داشتند هیچ دولتی بی نقص نیست .باید تلاش کنیم ایران را بزرگ و بزرگتر کنیم رمز موفقیت به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب وحدت است.ولاغیر چو ایران نباشد تن من مباد.
کمال 24 بهمن 1394
یک بار دیگر سریال (افسانه سلطان و شبان را پخش کنند ) توضیح دیگری نمی خواهد.
نا شناس 24 بهمن 1394
سلام به قطره فطره های خون شهیدان قسم محمود احمدی نژاد دیگر در قدرت و سیاست وجود ندارد شمال نیوز شما هم دیگر نامی از این فرد نیاورید یا علی و
مطیع ولایت 24 بهمن 1394
آقایون منتقد بدونن اگه آقای احمدی نژاد مطیع ولایت نبود رهبری عزیز ایشون رو نماینده خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی کردن.پس دایه دلسوز تر از مادر نشین. ان شاءا... دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا می شن و دوستداران مهدویت و عدالت به ایشون رأی میدن. خداوند با متقین است نه با خائنان به خداوند!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.